Zákaznická podpora

Zde najdete důležité kontakty, dokumenty ke stažení i odpovědi na časté otázky.

Technická podpora

V případě poruchy či technického problému nám zavolejte

+420 777 883 720

Naše technická podpora je vám k dispozici

Od pondělí do pátku: 8:00–20:00
V soboty, neděle a svátky 9:00–17:00

Ukázat další kontakty (zákaznické centrum, prodejna a servis)

Nejčastější otázky a odpovědi

Všeobecné dotazy

Zjištění dostupnosti ve vaší lokalitě poskytujeme ZDARMA. Pokud máte zájem o internet, TV, telefon či jinou službu, kontaktujte nás na telefonním čísle 313 100 500.

Požadavek na změnu zadáte jednoduše prostřednictvím klientské zóny. Veškeré změny provedete jednoduše i přes naši zákaznickou linku na čísle 313 100 500.

Samozřejmě! Pokud je na nové adrese naše připojení dostupné, je přenesení bezproblémové. Kontaktujte naši zákaznickou linku na čísle 313 100 500. Po ověření vašich údajů požadavek na přenesení služby zaevidujeme a termín přenesení naplánujeme.

Ano, smlouvu můžete jednoduše přepsat i na jinou osobu. Žádost o přepis však musí podat osobně nebo písemně osoba uvedená ve smlouvě. Protože je potřeba podepsat i novou smlouvu, je nutné, aby si na naši pobočku dostavil nový majitel osobně.

Výpověď můžete podat osobně na naší pobočce v Mnichově Hradišti, nebo zaslat písemnou výpověď poštou na adresu:

COMFEEL s.r.o.
Dr. Hořice 691
295 01 Mnichovo Hradiště

Výpověď činí ze zákona 30 dnů a začíná běžet dnem následujícím po dni, v němž byla výpověď doručena. Než se rozhodnete ukončit naše služby, obraťte se prosím na naši zákaznickou linku (313 100 500). Rádi upravíme vaši stávající smlouvu a podobu služeb tak, aby vyhovovala vašim aktuálním potřebám.

Pokud od nás máte pronajaté nebo zapůjčené zařízení, je nutné nám jej vrátit do 7 dnů po ukončení služby. Vyčkejte na příjezd našich techniků, kteří veškerá zapůjčená zařízení demontují. Pozor – podle Všeobecných obchodních podmínek nesmí zákazník zařízení demontovat sám.

Výpověď můžete stornovat kdykoliv v průběhu výpovědní lhůty, nejpozději však den před jejím vypršením. Poté se výpověď stává platnou, a tak byste s námi museli uzavřít novou smlouvu.

Technické dotazy

Pokud se potřebujete připojovat k zařízením v domácí síti (web server, FTP server, kamerový systém) z internetu, pak ano. Veřejná IP adresa je příplatková služba, kterou lze objednat k běžným tarifům. Zákazník díky ní může využívat specializované internetové aplikace, provozovat serverové služby, výměnu dat a podobně. Díky veřejné IP adrese se tak počítač zákazníka stane dostupným z celého světa.

Zkontrolujte, zda je váš router zapojený do elektrické sítě. Pokud ano, zkontrolujte, zda jsou správně zapojené přívodní kabely, případně zda nejsou fyzicky poškozené. Pokud je připojení i nadále nefunkční, odpojte router z elektrické sítě na cca 20 sekund. V žádném případě nemačkejte tlačítko „RESET“ na routeru.

Pokud připojení stále nefunguje, kontaktujte naši technickou podporu na čísle 313 100 500.

Nejprve si ověřte rychlost na některém dostupném měřiči, např. rychlost.cz nebo speedtest.net. Test rychlosti vždy provádějte na zařízení, které je připojeno pomocí datového kabelu LAN.

Rychlost Wi-Fi připojení ovlivňuje mnoho faktorů, např. stáří routeru, rušení vysílacího kanálu routeru, umístění a vzdálenost routeru od připojeného zařízení, síla stěn v domě nebo jiná zařízení v domácnosti. Prvním krokem ke zlepšení kvality Wi-Fi signálu je vhodné umístění a správná konfigurace. Pokud potřebujete poradit, neváhejte nás kontaktovat.

Servis v rámci vašich služeb se vztahuje pouze na zařízení, která poskytujeme my. Pokud se problém týká vašeho zařízení, jedná se o placenou službu.

Úhrada služeb, platby

Ano, v případě platby na 12 měsíců dopředu poskytujeme na internetové služby slevu 15 % z celkové měsíční částky.

Ano, úhradu služeb je možné provádět jednorázovým příkazem nebo trvalým příkazem na bankovní účet 35-8637480247/0100.
Variabilním symbolem u měsíčních a čtvrtletních plateb je vždy číslo smlouvy. Vždy je nutné uvést jako variabilní symbol číslo faktury.

Ano, platby za služby lze hradit v hotovosti nebo kartou na naší pobočce na adrese Dr. Hořice 691, 295 01 Mnichovo Hradiště.

Platby si můžete zkontrolovat online v klientské zóně nebo se může ve všední dny obrátit na zákaznickou linku.

Splatnost měsíční / čtvrtletní úhrady za poskytované služby je vždy k 10. dni v měsíci. Jestliže nebude do tohoto dne připsána platba na náš bankovní účet, budete upozorněni přes SMS a e-mailem.

V případě prodlení s platbou vás upozorníme přes SMS a e-mailem. Následně bude stanovena náhradní lhůta pro úhradu. Jestliže nebude vyúčtování uhrazeno ani v náhradním termínu, dojde k automatickému pozastavení (přerušení) poskytovaných služeb, a to až do doby vyrovnání pohledávky. Po dobu pozastavení služeb jsou i nadále účtovány poplatky dle platného ceníku.

Internetová televize (IPTV)

Internetová televize umožňuje šíření televizního vysílání pomocí internetového připojení.

Internetovou televizi lze sledovat na tabletu, telefonu a počítači. V tabletu a telefonu je nutné aplikaci SledovaniTV, v počítači je IPTV televize přístupná přes webový prohlížeč. Pokud chcete sledovat IPTV na televizoru, je potřeba mít Smart TV nebo Android TV s podporou aplikace SledovaniTV. Pokud vaše televize aplikaci nepodporuje, je možné u nás zakoupit IPTV box, který s naší pomocí jednoduše nastavíte.

Připojení televizoru / IPTV boxu přes Wi-Fi nedoporučujeme. Aby byla IPTV 100% funkční, je nutné mít televizi/set-top box připojené pomocí síťového LAN kabelu.

Ano, je to samozřejmě možné. Pokud máte zájem o aktivaci služby IPTV, kontaktujte naši zákaznickou linku na čísle 313 100 500. Rádi vám s aktivací pomůžeme a všechno vysvětlíme.

Ano, službu IPTV lze využívat v rámci celé Evropské unie.

Pokud máte zájem o aktivaci služby IPTV, kontaktujte naši zákaznickou linku na čísle 313 100 500. Rádi vám s aktivací pomůžeme a všechno vysvětlíme.

Ano, pořadí TV stanic si můžete nastavit na tomto odkaze.

Nejprve zkontrolujte internetové připojení. Dále zkuste restartovat zařízení (IPTV box nebo chytrou televizi) odpojením z elektrické sítě. Pokud ani restartování nepomůže, kontaktujte naši zákaznickou linku.

Telefon (VoIP)

Zkontrolujte připojení k internetu, bez kterého VoIP volání nebude fungovat. Pokud je připojení k internetu funkční, je potřeba zkontrolovat, zda jsou kabely správně zapojené a zda nejsou poškozené. Pokud jsou kabely v pořádku, restartujte telefon odpojením z elektrické sítě na cca 20 sekund. Pokud VoIP volání stále nefunguje, kontaktujte naši zákaznickou linku.

Zkontrolujte, zda vám nevypadává internetové připojení.

Ano, kontaktujte prosím naši zákaznickou linku.

Kredit lze dobít v libovolné výši, a to buď hotově na naší pobočce, nebo převodem na bankovní účet 35-8637480247/0100. Jako variabilní symbol uveďte své telefonní číslo.

Komunikace s podporou

Technickou podporu můžete kontaktovat na telefonním čísle 313 100 500 nebo na emailu helpdesk@comfeel.cz. Dále můžete také zadat požadavek přes klientskou zónu na našich webových stránkách nebo navštívit naši pobočku.

Číslo smlouvy, jméno účastníka, na kterého je uzavřena smlouva, a také adresu zřízení služby. Veškeré informace můžeme poskytnout jedině účastníkovi služby.

Ano, můžete, ale ne vždy vám pracovníci na zákaznické lince budou schopni odpovědět a problém vyřešit. V některých případech budete odkázáni přímo na technickou podporu.

Pošlete nám e-mail se svými požadavky / dotazy na email helpdesk@comfeel.cz. Do e-mailu uveďte své údaje (dle uzavřené smlouvy o poskytování služeb) a co možná nejpřesnější popis požadavku. V případě hlášení výpadku nebo snížené kvality služby uvádějte fakta – kdy, co, pozorované projevy, naměřené parametry a další skutečnosti, které nám pomohou požadavek vyřešit. Jakmile se technik k vašemu požadavku dostane, ozve se vám s možnostmi řešení.

Na SMS bohužel nejsme schopni reagovat. Zavolejte přímo na linku technické podpory nebo nám zašlete e-mail na helpdesk@comfeel.cz.

Máte několik možností. Můžete kontaktovat naši zákaznickou linku na čísle 313 100 500 a informovat jí o problematickém hovoru s technickou podporou. Uveďte telefonní číslo, ze kterého jste ji kontaktovali, a datum a čas hovoru. Svou stížnost můžete zaslat i na e-mail info@comfeel.cz. Stejně tak nám můžete poskytnout pozitivní zpětnou vazbu, pokud jste byli s naší technickou podporou spokojeni a chcete někoho z našeho týmu pochválit.

Používáme cookies

Tyto webové stránky používají soubory cookies a další sledovací nástroje s cílem vylepšení uživatelského prostředí, zobrazení přizpůsobeného obsahu a reklam, analýzy návštěvnosti webových stránek a zjištění zdroje návštěvnosti.

Zásady zpracování osobních údajů

Soubory cookies jsou velmi malé textové soubory, které se ukládají do vašeho zařízení při navštěvování webových stránek. Soubory cookies používáme pro různé účely a pro vylepšení vašeho online zážitku na webové stránce.

Při procházení našich webových stránek můžete změnit své předvolby a odmítnout určité typy cookies, které se mají ukládat do vašeho počítače. Můžete také odstranit všechny soubory cookie, které jsou již uloženy ve vašem počítači, ale mějte na paměti, že odstranění souborů cookie vám může zabránit v používání částí našeho webu.

Nezbytné cookies

Tyto soubory cookies jsou nezbytné k tomu, abychom vám mohli poskytovat služby dostupné prostřednictvím našeho webu a abychom vám umožnili používat určité funkce našeho webu. Bez těchto cookies vám nemůžeme na naší webové stránce poskytovat určité služby.

Marketingové cookies

Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran. Souhlasem s touto kategorií rovněž umožňujete využívat vaše uživatelská data (telefonní číslo, e-mail) v reklamních systémech a rovněž pak používání těchto uživatelských dat pro cílenou reklamu.

Analytické cookies

Analytické cookies pomáhají majitelům webových stránek, aby porozuměli, jak návštěvníci používají webové stránky. Anonymně sbírají a sdělují informace.